Begin van het jaar werd ik gevraagd voor een advertentie in het magazine BREDA Business & Lifestyle door Martijn van der Haar van ZPRESS Media Group. “Ik sta liever met mijn foto’s in jullie magazine”, was mijn antwoord. Hoe kun je namelijk beter laten zien wat je waard bent, dan door je foto’s.
Ik sta liever met mijn foto’s in jullie magazine dan met een advertentie
Het was even stil aan de andere kant van de lijn. “Dat is eigenlijk een heel goed idee”, zei Martijn. Dat ik dat zelf niet bedacht heb, zei hij. Er is een fotograaf die tot nu toe het fotowerk deed, maar met zijn tweeën is het eigenlijk beter te behappen. Bij magazines is het toch vaak dat er op het laatste moment nog van alles moet. Dat hoort er een beetje bij.
In de eerste editie heb ik even kunnen proeven aan de nieuwe samenwerking. Bij de tweede editie was ik vanaf het begin betrokken. Van alle artikelen heb ik er 5 voor mijn rekening genomen. Bij Lecot-Biermans heb ik kennis gemaakt met Ron en Marcel. Bij een event van ‘Talk About gingen Karen en Natasja voor mij op de foto. Met Corinne heb ik bij Meinselect meegeholpen hun 12,5 jarige bestaan in beeld te brengen. Bij een symposium over grensoverschrijdend gedrag door Koch Advocaten was ik aanwezig voor fotowerk. Als laatste heb ik Edith van Rietveld Bloemen & Wonen blij gemaakt.
Door mijn vakkennis en levenservaring, gaat het me goed af naar mensen te luisteren en ze op hun gemak te stellen, zodat ze als zichzelf op de foto gaan. Dat is mijn streven steeds weer en is me voor deze uitgave aardig gelukt, als ik het zelf mag zeggen. De lancering van het magazine heb ik qua fotografie ook voor mijn rekening genomen. Bij Golfpark de Haenen vond de jaarlijkse Golfdag plaats met vele adverteerders en andere betrokkenen. En natuurlijk was Martijn van Mosel, de man op de cover, aanwezig. Vooraf een kopje koffie met een mooi gebakje en na de prijsuitreiking een voortreffelijke bbq verzorgd door de keuken van De Haenen. Alles weer top geregeld.
Op naar de volgende editie!